دانلود سریال من با این وضعیت راحت نیستم I Am Not Okay with This با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود سریال I Am Not Okay with This بدون سانسور

دانلود سریال من با این وضعیت راحت نیستم با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود سریال I Am Not Okay with This

  • نام سریال: من با این وضعیت راحت نیستم I Am Not Okay with This
  • سال ساخت: 2020
  • ژانر: کمدی , درام , فانتزی , علمی-تخیلی
  • مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت 30 دقیقه دقیقه
  • امتیاز IMDb: امتیاز 7.5 از 67,674 رای
  • زبان: انگلیسی
  • ستارگان: Sophia Lillis Wyatt Oleff , Sofia Bryant
  • سازندگان: Jonathan Entwistle , Christy Hall
  • وضعیت پخش: (پایان یافته)
  • رده بندی سنی : این سریال برای سنین زیر ۱۷ سال مناسب نمی باشد (TV-MA)

خلاصه داستان سریال من با این وضعیت راحت نیستم: سیدنی دختری نوجوان است که با سختی ها و مشقات دبیرستان دست و پنجه نرم می کند. از طرف دیگر، او باید با مشکلات خانوادگی، دوران بلوغ و قدرت های خارق العاده ی مرموزی که در درونش به وجود آمده است نیز کنار بیاید.


متن زیر را بخوانید مهم

بدلیل محدودیت وبلاگ در حال انتقال به سایت هستیم

بدلیل محدودیت های وبلاگ در حال انتقال به سایت هستیم برای دانلود این سریال روی همین متن کلیک کنید یا به وبسایت donyayeseriel.in بروید


دانلود فصل اول سریال من با این وضعیت راحت نیستم I Am Not Okay with This Season 1

فصل اول با زیرنویس فارسی چسبیده و بدون سانسور

لینک های دانلود کیفیت 720p Web-DL کلیک کنید

لینک های دانلود کیفیت 720p x265 Web-DL کلیک کنید

لینک های دانلود کیفیت 480p Web-DL کلیک کنید

دانلود زیرنویس فارسی