دانلود سریال عروسک آراسته من My Dress-Up Darling با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود سریال My Dress-Up Darling بدون سانسور

دانلود سریال عروسک آراسته من با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود سریال My Dress-Up Darling

  • نام سریال: عروسک آراسته من My Dress-Up Darling
  • سال ساخت: (2022-)
  • ژانر: انیمیشن , کمدی , عاشقانه
  • مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت 24 دقیقه دقیقه
  • امتیاز IMDb: امتیاز 8 از 10,988 رای
  • زبان: هندی , ژاپنی
  • ستارگان: Hina Suguta , Shoya Ishige , AmaLee
  • وضعیت پخش: در انتظار فصل دوم
  • رده بندی سنی : این سریال برای کودکان زیر ۱۴ سال مناسب نمی باشد (TV-14)

خلاصه داستان سریال عروسک آراسته من: یک عروسک‌ساز پر امید به‌نام واکانا گوجو که در کودکی توسط دوستش که علاقه او به عروسک‌های سنتی را درک نمی‌کرد آسیب روحی روانی دیده، حالا روزهای خود را در تنهایی سپری می‌کند تا اینکه...


متن زیر را بخوانید مهم

بدلیل محدودیت وبلاگ در حال انتقال به سایت هستیم

بدلیل محدودیت های وبلاگ در حال انتقال به سایت هستیم برای دانلود این سریال روی همین متن کلیک کنید یا به وبسایت donyayeseriel.in بروید


دانلود فصل اول سریال عروسک آراسته من My Dress-Up Darling Season 1

فصل اول با زیرنویس فارسی چسبیده و بدون سانسور

لینک های دانلود کیفیت 1080p x265 10bit Web-DL کلیک کنید

لینک های دانلود کیفیت 720p Web-DL کلیک کنید

دانلود زیرنویس فارسی